20150709_143112  

自從放假起, 大部份時間我都係家準備自己既早/午餐, 一來健康d, 二來可以省點錢

我最經常整既就係呢個好dry既肉鬆壽司, 點解咁講...因為我係咩都唔落, 只係肉鬆, 珍珠米,同埋紫菜組成~等於食左成飽飯都幾飽架~~

簡單又方便, 雖然唔係d咩特別野, 都想同大家分享下, 一個人的午餐都可以好多變化架..唔洗下下叫外賣嗎~我真係90%都係在家食架~慳返唔少架~

簡易版肉鬆壽司卷 (1人份)

材料:

紫菜................1片 (卷壽司用, 超級市場買到)

肉鬆.................適量, 約2湯匙, 不用太多

白醋................1茶匙

珍珠米.............半杯 

鹽...................少許

糖...................半茶匙


 

做法:(約半小時)

1)洗好米, 按電飯煲的快速煮飯模式,約15分鐘煮好~但質地會硬身一點 (如果有充足時間可以按正常煮飯模式, 因為d飯會軟d)

2)待米一煮好就拿出, 拿一個大碗將白醋, 糖, 鹽混入並放涼 (如果不放涼才捲就會令紫菜變淋)

3)輔好竹捲..就是卷壽司那張野,唔洗點叫, 放上一大塊紫菜, 平均輔上放涼了的珍珠米, 於教中間的位置放上一條直線的肉鬆, 份量不要太多喔, 很難捲

4)很隨意地將佢卷成一條, 要等一回兒才切開以避免散開..我並不是每次都可以捲得很好~會不成形的~~哈哈~

就這樣完成啦...喜歡的可以點日本醬油食更好味~~又飽肚~~再配上個日本玄米茶又一餐啦~~


 

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()