我的化妝年齡應該有7年吧...自從大學2年級做左part-time sales, 個陣個supervisor一定要我地化妝先可以上班, 因為賣衫公司著重形象嗎~~

自此...我就基乎日日都化妝...除左病...就算落街我都總要搽base +碎粉+遮暇+胭脂...這個係最基本展現好氣色的妝容..雖然我又未至於素顏好驚嚇..不過身體唔好連帶黑眼圈及青青既面色的確好似想暈咁款..所以都要化一化先可以落街~~

之前返工都係好早起身又唔夠時間用...9秒9就要出門..但係做bank就更加要化妝見人..咁點呢..最基本既面部修色加eye shadow就算..眼線都畫唔切...所以今次唔分享...而係分享再好少少既10分鐘妝容就有好面色同埋可以出街~大家都交流下啦...

2014-12-07-16-15-27_deco

基本好氣色大眼妝

STEP 1: 先用banila co.既cc cream搽勻全面令面色明亮 (如果雖然遮暇的地方就搽多幾下, 尤其眼圈)

STEP 2: 再上雪肌精液狀既concealer, 點在眼下, 鼻翼, 嘴角, 面上的小斑點以作遮暇

STEP 3: 用ANNA SUI 碎粉定妝, 面部完成

STEP 4: 先把睫毛夾起, 再用大地色既EYE SHADOW, 先用白色提亮眼窩, 再用淺啡色搽上眼蓋部份, 接著用深啡色用在眼線位置, 下眼線的尾1/3的位置也要搽上

STEP 5: 用INTEGRATE的咖啡色眼線筆畫上眼線

STEP 6:用MJ 睫毛底膏再上睫毛膏, 令睫毛更立體捲曲及防暈染STEP 7: 用INTEGRATE的咖啡色眉筆將眉毛稍為掃上顏色, 千萬不要太有線條, 以眉毛掃再暈染而自然

STEP 8: 再上胭脂

LINEcamera_share_2014-12-07-16-19-04  完成啦~~是否很快很簡單..懶人既方法...可以去街街囉..不用帶大眼仔架...^^最緊要係眼線同胭脂...

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()