close

20150814_202610.jpg 

蒸肉餅係我字典裡面係好難同埋好難整得好食...試左5-6次都係散開..上次同奶奶傾開呢個問題, 終於知道我點解會咁...重點係買返來既攪碎瘦肉, 第一, 要半肥瘦, 有肥膏先會香

第二係要唔可以洗, 其實肉檔係攪碎之前已經幫你洗左..所以我呢個愛乾淨既人仲將d豬肉洗到好乾淨但散晒...終於知道咩事~~恍然大悟~~~

所以技巧係咁樣~~~蒸豬肉餅有好多款, 有雞蛋、炸菜or 梅菜~~因為我地唔多好梅菜~所以就係超市買左包美味棧既木耳柞菜絲來蒸~(係買醬油個個位置)

木耳炸菜蒸肉餅 (2-3人)
 

材料:

半肥瘦攪碎豬肉     ...... $15

木耳柞菜絲       ..... $6

  1. 將豬肉打至起膠, 再混入整包柞茶絲拌勻,加些少油及鼓油調味 (不用落鹽, 因為炸菜絲已經有)
  2. 將肉餅置於碟中壓平(我用的是鐵碟比較快熟)
  3. 洗好米用鐵架置於電飯煲按煮飯功能, 待飯煮好的時候, 肉餅也成了~不用看火~如果是另外煮的, 待水滾放獲蒸15分鐘也可

這個菜送飯一流啊~~2口子就是加碟菜..就是這麼簡單~在家煮比較安心食材的使用~~少油少鹽又健康~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()