close

又過左1個月~~今次終於3個月啦~~所有野都穩定下來~但我孕吐依然~~

今次又去見BB~~~好期待丫~~這次已經架輕就熟~~自己拎試紙去驗尿~量體重同量血壓~~再等醫生~~

之前一個月都食得好差~~所以都擔心BB會唔長大~~

今日照已經唔洗陰超啦~~~可以直接上肚皮~~~方便好多~~老公依然有陪伴在旁~~今次好開心~~BB大左好多~~好明顯睇到個頭仔同身體~~仲有腳~~我地係個MON到係見到佢會moving架~~好得意~~

 

bb生長得好好~~keep住係12week~~心跳都好澎湃~~腳仔踢下踢下咁~~比之前又大左一個碼~見到佢肥肥白白我地都安心~~~同埋今日3個月啦~~算係過左危險既時期~~真係好開心~~

照完之後~~我同老公商量完都係決定做埋<敏兒安safe T21 express>呢個篩查唐氏綜合症同其他染色體病既TEST~~99.9%準確~而且無風險~~只係抽少少血~唔洗空腹~仲可以驗埋性別~3日知結果~~為左BB健康著想貴少少無所謂啦~

價錢係6000連埋診金同今次產檢~醫生話比起之前平左架啦~~

http://www.xcelom.com/?lang=tc  

咁做埋T21就安心啦~~

結果等左大約等左4日~醫生親自打來同我講報告一齊正常~~BB係男仔~~我個下仲未訓醒~~當堂彈起~~一來知道BB無事我就安心~~2來知道係男仔~~~老公一定好開心~~雖然我都諗過會係女仔可以幫佢扮靚~不過唔緊要~最緊要BB健康~~我立即將呢個消息講比老公知~~當然係安心同開心啦~~就係咁我地又安全咁過左一個月~~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    產檢 T21
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()