昨晚打完BLOG之後..唔知係唔係夜得仔...又眼光光等天光...今晚真係試下早D先....@_@...今日早左起身...同老公趕住去銀行處理下D事務...

因為星期六...銀行比較多人....等我都慣..唔知係唔係之前自己銀行好多崗位都做過....其實完全明白BANKER既辛苦...所以我知道要等係正常..但我明白唔係個個客人都會理解..見到有其他排隊既客人嘈d職員..自己就好忟...可能自己都受過..所以特別體諒同敏感..我們這些銀行從業員真的很辛苦....幸好我已經離開...但還會有些害怕...

攪掂左之後...老公同我去左我家附近最近新開而我又至愛的餐廳....ITIALIAN TOMOATO...好開心不用等位..這是星期六啊...又可以食我喜歡既意粉....又有蛋糕...老公揀既紫薯黑森林蛋糕.cake.

是新出品...雖然我身體唔係咁舒服...未回復返之前開心食甜品個個心情..但慢慢來吧..我諗我會好快ok...

食完野...我地分頭行事...我就先去圖書館還左之前要睇既書...再睇下有咩再借...真好...圖書館宜家比起細個個陣靚左好多...又有好多新書可以借..而且免費...真的是很好的福利哦...今次借了一本關於個病既書...同埋2本學ms office 既書..充實下自己...應該去到任何職場都會受用..這段時間有精神就學多d野...吸收一下..我從前的強項是電腦...係時候拎起來....

今日都好充實..之後會合老公接我去旺角拎左團購回來的瑜伽墊..等了很久終於可以拎...是YAHOO買的...$89..我喜歡佢有粉紅色..

20141108_235500我終於可以訓係地做鄭多燕啦...之後無墊就會整到條腰...希望好用啦..搵日試下..

旺角人多車多...真係唔係拎野都唔去..好在有老公車我...不過塞車塞到呢....辛苦了...

可能飲左咖啡又吃藥..攪到個人好唔舒服....之後再去沙田拎埋張AEON membership card..Keep左咁多日任務順利完成...

都幾滿足的一天...之後無同老公d朋友dinner..唔舒服就返家抖抖...睇下電視打下掃就一日...

其實生活就是這麼簡單...今日又有時會自己係度用自己個套去諗人形成焦慮...

我諗其實我幾驚做錯野..幾驚別人唔鐘意我..所以成日都想盡量做到最好...比左壓力自己都唔知....

真係要趁呢個時間好好咁改變下自己既思維..咁先會有幾好既人生..

我要努力....明天又是假期...好期待...因為係星期六日先可以有老公陪..會開心d...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()