close

    今天是星期日...都比平時早起床...先弄個早餐給老公..海鮮炒烏冬啊...老公也讚好味啊...用了李錦記的甜鼓油食譜...也有加蒜蓉...可是在街市買回來的烏冬麵就不太好吃...要趕快把它吃完...20141109_121045..

接著我們到家附近睇開個中醫...我地2個都睇...調理一下身體..希望快D幫到我個病啦...希望有用啦...

之後老公駕著車要出去睇車....我地好耐無出遠門..自己無左車之後就邊到都懶得去啦.....所以可以出街好開心哦...

那怕是去那裡...睇完車...去左長沙灣...其實是舊區...所以沒什麼東西好行...在網上找到間CAFE可以試試..

img1415524510046這間的名字很特別,叫牧羊少年.咖啡.茶.酒館...固然之有咖啡,茶同酒喝..很少COFFEE SHOP會有酒...內裡裝修也是以木為主..牆上放了很多咖啡杯...每張桌子也放了很多關於旅行的明信片...給人很舒服的感覺..員工很親切很有禮貌..價錢不算貴..那天大約4點多去到也未滿座..可能是舊區關係..又不在地鐵站附近...店有小食,蛋糕,意粉等多種選擇...與朋友約會..拍拖也很合適...超推薦哦....很久沒有試過輕輕鬆鬆去街..第一次感到放鬆...會再去哦....

之後我地見到附近不遠有間AEON....有3層..行下家品行下超市.....又2小時啦....買了些生果同食物...自從做左太太後...AEON 超市..一田個D全部都係我必行景點..格下價..睇下有無平野嗎....

行完老公車我去荃灣..因為我想試下丼丼屋最新既膠原美人火鍋...同埋去英記茶莊買茶葉..因為是最近...而且做緊8折..所以就去一次...

img1415546287186荃灣呢間完全不用等位..終於試到呢個膠原邊爐...有3個餐..我揀了中間價的..$138..有少量黑毛和牛及豚肉...可以配飯加隻蛋..烏冬...韓國粉絲...其實配料不算豐富...最出色係肉同埋佢標榜個個女仕至愛既"骨膠原"...就係圖中白色好似Jelly個舊...差點以為係蘿蔔蓉...哈哈...加入湯底一齊溶化...好似豆乳咁...唔洗點醬油已經好好味..不過就少左d野同埋唔算抵..但一個女生就已經好夠啦!!今次仲點左網友推介既沖繩特飲..$38夠2個人咁架啦...正啊....!!今日真係好開心....又可以嘆COFFEE..又可以打邊邊..好耐無試過咁開心啦...多D街去就好啦~~~

img1415632889753(1)

剛剛行AEON見到有KITTY既小盆栽...係科學泥土唔洗拖肥..有埋靚靚罐...一種係辣椒..一種係太陽花...希望種到啦...^^我地有個小小既窗台可以種野...打理盆栽都係一種RELAX既活動...

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()