昨晚很好睡,因為吃了藥,失眠問題就沒了,一覺睡到大天光,希望日後不是靠藥物才睡了呢

10點起床就差不多梳洗好出門去預約好的診所準備驗甲狀腺,因為成大半年無驗,驚自己會復發,又發覺呢排情緒不穩,見屋企附近近近地600驗晒T3,T4,TSH, 所以就下,其實只係confirm 指數正常,如果真係再復發先去專科啦!希望老公公司可以claim晒啦!唔想破費啊!
今次醫生負責抽血,手勢不錯,因為我係好驚抽血,所以每次都好緊張,診所姑娘好好,幫我按埋傷口,真係好好~~順便睇埋咳未好,醫生話我感冒未清,所以氣管敏感!咳到死,睇嚟都要戒甜野一排
睇完就打電話叫醒我老公,叫佢落嚟飲茶,叫下雨天又去唔到邊,2口子飲下茶睇下報紙傾下計又一天~~食幾個點心又唔貴喎,之後買d餸,今晚食清淡d,好耐無煮飯啦!煮飯係健康d
老公送左花比我,好特別既紅色太陽花,宜家喜歡插花,家裡也有些鹵水呀, 佢都有幫手
20150411_160014
 
回家就準備晚餐,簡單滾個紅覓菜湯,煎藕餅,蜜汁豬扒就係今晚既dinner, 老公讚豬扒好味~~今次係淋豬扒,有汁好juicy!!好棒哦!
就係咁就好hea既一天,好耐未試過留在家中
但有時會覺得宜家就算老公在家,也各自各忙,缺乏了溝通,電子世界就係咁!
宜家開始試下停焦慮藥,呢3天都尚算ok,希望自己堅持到,靠自己比d正能量自己,很難但我要做到,為復出做準備!
難免有時會專了牛角尖,但慶幸好快就衝出去,那我情況其實都不太差吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()