20150819_141527

作為一個專業既人妻, 一定要保持家居清潔~我是有點潔癖的...每天也要比家裡打掃得乾乾淨淨才滿足~近期老公說他的衣服時常會有些奇怪的污跡, 尤其係黑色衣物好明顯~~~

跟住我就打開我個洗衣機研究下~~發覺原來膠邊也藏了很多污垢同頭髮...於是我用濕布把它清潔好~~隔左幾天....有些黑色衣物依然有呢d奇怪既污跡~~於是我上網睇睇~~原來先知道如果洗衣機都要洗架~~咁究竟係點架呢~~原來市面上係有專用既洗衣機清潔劑, 但要注意不同既清潔劑係會專為某d類型既洗衣機設計架...千萬唔好揀錯~

於是, 我落去日本城看看有無呢類既清潔劑買, 佢有兩款, 唔同牌子, 價錢差不多...我買呢隻係咩類型洗衣機都做得, 仲有綠茶香味tim...$23~一包用一次~

20150819_141542

我家的洗衣機是前置式歐洲機, 按照說明, 先把包裝內的粉倒入洗衣機內, 開啟洗衣程序, 我開quick mode 約10分鐘, 就會見到藍色的水大概注了一半, 那時候就要停止洗衣模式, 靜止約2-4小時

4小時之後先不要排水, 開返正常洗衣模式, 令佢內面可以滾動洗手得更完面~完成之後, 再按多次清洗程序, 用清水洗一次洗衣機....之後就可以洗衫啦~~

建議幾個月都要用一次清洗~~如果唔係好多細菌同污垢積住, d衫越洗越污糟啊~~ 

 

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()