close

好不容易又等左2 week~~由於我唔洗返工~~所以呢2星期都好似好難過~~平時唯有煲下劇~~睇下書打發下時間~~有時都會上網搵下資料睇下有無媽媽同我一樣差唔多情況~~但有時越睇越驚~~到後期我都無睇啦~~產檢前一晚又係訓唔著~唔知係咪咁~~當日真係有d口淡淡~~無胃口~~胃頂住~~d懷孕反應真係準到呢~~d人話通常8 week就會開始~~

今日又係約左1點~~如常去診所~~做晒常規檢查就等醫生叫~~我同老公真係勁緊張~~真係希望今次可以同BB見下面~~今次都係照陰超~~醫生一搵左一陣~~螢幕就見到子宮裡面有粒野~~醫生話呢個係BB~~

我同老公好開心~~好感動~~鬆左一口氣~~~~勉強都見到佢係2頭身~~有個頭仔~~手腳未睇到~~但對我地來說已經好感動~~之後醫生仲比我地聽BB 心跳~~佢去到167~~好強既生命力~~真係好奇妙丫~~係呢個時候~~我地個心可以定落來~~今日照到俗稱既" 閃閃"~~即心跳~~即代表佢係正常~~跟住再去返醫生房見醫生~~醫生問我Period一向準唔準~~我話遲2-4日左右~~因為之前有睇開中醫~~已經準左好多~~跟住醫生推測到個預產期係2018/10~~~嘩~~好開心丫~~即係同老公同一個月份~~唔知會唔會同一日呢~~好方便可以一齊慶祝~~醫生話如果我食完手頭上既葉酸都可以轉食MATERNA~~孕婦綜合維他命~~個營養全面D~~仲開左懷孕證明~~有左呢張證明~~我地就可以去排政府拎床位啦~~

雖然今日已經Confirm到我懷孕~~不過依照中國人傳統我地係唔可以講住~~要夠3個月穩陣d~~不過父母可以講~~之前一早同左媽咪講~~到今日正式confirm就再同老爺奶奶講~~大家都好開心~~

我同老公可以放心~~檢查完之後仲去慶祝~~去左CAFE食好邪惡既炸野~~之後夜晚去家姐到食飯~~聽到大家既祝福真係覺得自己好幸運~~

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    產檢
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()