close

  我地既頭髮除了用修護產品之外..有樣野真係日日都要用..無左佢唔得架...登登...呢個就係吹風機...即係風筒..之前又係上網見到有blogger推介有個風筒係好好用...

就係呢個Panasonic 納米離子護髮風筒..我見佢吹完個頭又順又直架..大家睇睇官網介紹

「納米離子護髮」風筒  EH-NA30

建議零售價 HK$698

http://www.panasonic.hk/chinese/products/beauty-grooming/hair-care-product/hair-dryer/eh-na30.aspx

  • 1,600瓦特風力
  • 全球首創吹髮同時護髮,有助平衡油脂分泌、改善頭皮質素及全面滋潤頭髮
  • 嶄新納米離子科技(納米離子含水量比負離子高出約1,000倍),配合納米離子感應板,能收集大量空氣中水份子,更有效令水份滲透髮芯

見佢講真係好勁...忍唔住去打聽下..嘩..成$700 個風筒...真係好貴啊..平時我地買個d 靚少少既風筒都係$3xx左右...宜家一倍價錢..到見到真身...真係好喜歡..仲有我至愛既粉紅色...就係咁我就帶左佢返屋企...呢樣係家姐細佬送比我地入伙禮物....yeah...有靚風筒用..

佢有2個風咀, 其中一個速乾護髮風咀,說可令乾髮速度提升20%, 我試完之後..平時吹頭吹好耐架..宜家就慳左一半時間...同埋吹之後髮質好保濕同順滑...

風筒頂頂有一個小出風口,係直接納米離子輸出...唔係吹風機個個口...所以就會比較直接吹到頭髮..達到護髮效果...有了這吹風機...好像去了salon吹頭髮一樣啊...唔會吹完令頭髮乾乾的!

img1417676372931左下係已吹的頭髮比較順滑不毛燥..右面係未吹剛起身極度毛燥的頭髮!

 

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()