close
近日多得各方親人好友的關心,我終於戒掉了係治療過程最難的訓覺藥,的確過程並不容易,要忍住一路減少份量至最尾唔食,少d定力都會忍唔住,雖然過程有點苦,請原諒我這時期想安靜一個人面對~結果我又做到,只是要注意自己的心情就可以啦~其餘的要乖乖食血清素幫我個人變得正面D~今次我唔會再比壓力自己,簡單輕鬆渡過就好了~

戒左訓覺藥,如姑娘所說精神會好返d, 人會清醒d知道自己做緊乜~又真係喎~好似開始可以諗下野做自己喜歡的事~
做左人妻2年,家庭主婦年幾,今日早左起身可以去遠d街市買餸~煮返餐好比老公食~同d太太們一齊迫買藥材,同d賣菜姐姐交流心得~咦~雖然抽到成手野但唔驚喎~之前會覺得做主婦會好可惜,好無聊,但原來做個精明既太太唔容易,我係初級班,劏魚叫救命~但原來當你唔好再睇少自己既貢獻,煮到餐飯出嚟一d都唔簡單~今日先可以有精神enjoy一個人行街市,慢慢睇自己喜歡既野~當然呢個只係暫時性既職業~不過我會好好享受同做好呢份工,等老公放工返嚟有餐温暖既飯食~
買完餸行到累~take 個break 抖下再返去煮飯~我呢個煮婦都不免太悠閒吧~

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()