close

好啦~~今日又講頭髮護理..由於我真係好唔想去SALON 焗油..每次要400-500, 焗完好快就變返原形, 心知咁落去都唔係辦法...電完髮又極度毛燥既我...係咁研究下有咩HAIR PRODUCT會幫到我枯萎既頭髮, 上網見到blogger 寫有一枝爆紅既順髮油真係好好效果, 連天后lady gaga都用佢...我想睇..又好似好吸引..但係個價格唔可愛啊...不過好奇心驅使下就走去我買開髮型用品間野睇睇..因為一般mannings & watson's 係無架..應該要買水貨..要300~~嘩..係我見過最貴既髮尾油...諗左一陣..算啦..為左個頭就試下..咁就開始買左第一枝返家..

比我搵到個官網介紹...

-【Moroccanoil,摩洛哥】順髮油

http://www.moroccanoil.com/hongkong/h_hk_zh/moroccanoilr-treatment

 

摩洛哥順髮油其多用途、深層滋養及不留殘餘物配方能為秀髮作出有效修護,兼可作為造型及順髮的工具。它更能完美地與其他Moroccanoil®產品混合使用,並有助縮短吹整及恤髮的時間。因其配方可完全補充頭髮所失去的蛋白質,幫助修復受損秀髮,為髮絲作全面的更新; 而當中的脂肪酸、奧米加3及多種維他命可讓髮絲散發亮麗光彩,加上其抗養化成份能保護秀髮免受傷害。產品能被頭髮瞬間吸收,有效修補因遇熱、造型和環境因素帶來的損害。

市面上有好多唔同但差不多樣既"摩洛哥"堅果油..但要認住呢個牌子係始祖..創辦人係以色列旅行發現呢個神奇護髮秘密..我見佢官網仲有其他護髮產品..洗頭水..護髮素等等.....我唔知其他好唔好用..不過我見網友係介紹呢隻..我仲見到有d人會要求salon染髮時落一d去染髮劑會無咁傷...當然要自備啦...

img1417676011906

今朝起身..個頭髮又好似打杖咁梳都梳唔到...見左上..咁我平時都係按二下份量..輕抹乾既髮尾..見圖左下..真係差好遠..順返個頭又光澤..仲有少少定型效果...我仲未用吹風機吹架...已經唔錯啦..

用後感

  • 氣味: 佢有好強調既果油味但很自然唔刺鼻..好獨特啊呢個味道
  • 質地: 按出來是比較"傑"身既黃色油狀, 用完雙手會油所以要洗手
  • 滋潤度: 將一下份量揉在髮尾, 很易就吸收到, 而且也很滋潤, 頭髮立即光滑起來
  • 造型: 與其他護髮油不同, 它很會造型, 我又直又亂的頭髮, 它令我回復曲線, 光搽這個就不用上造型產品啦, 可以就這樣出門啦
  • 用量: 我用量很省, 按2下的話已經可以用3個月..我每天用2次, 早上及洗澡後

之前介紹lucido-l 那枝如果跟這枝相比...我當然比較喜歡這個,因為無論滋潤及造型上也更勝一籌..只是價格上就心痛一點啦...

用完第1枝後,由於我去個間髮型用品經常缺貨..但我又很著急...所以在網上找到有網站代購也不錯, 價錢差不多應該比一般平面上平吧...因為都不知道那裡有得買...還有其他髮型用品, 有興趣可以去逛逛!

beautyhair

http://www.productsforbeautyhair.com/

beautyhair

這款順髮油在首頁見到買$330,滿$200 可以免費送貨不過有些地區有服務費附加, 可以使用PAYPAL 用VISA/MASTER CARD 付款或直接轉到其銀行戶口, 我選擇寄到我樓下的順豐自提站自己領取是免費的, 大概等了幾天便有貨, 發貨速度也快!!也蠻不錯啊..足不出戶就可以買到..不用四圍找...我用完還是會再買..就像在家做頂給沙龍一樣...蠻不錯吧...女生的頭髮很重要, 除了雙眼,頭髮也會影響別人對你的印象. 當然要好好愛護啊!

 

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()