今日去左北區做第三次覆診, 記得對上一次見醫生個感覺唔多好..因為個醫生好惡..好似想趕我走咁...今次老公特意請左半天假陪我...真係個心定好多....不過我自己當然要學會獨立啦..因為唔可以成日為左陪我而請假.佢好忙架..我都唔好意思架...今朝好早起身,好耐無試過咁早起身...昨晚又諗緊D野失眠..我發覺我好少事就會帶埋入個腦到揮之不去..明明好眼訓..但都係訓唔到..連續3天...真係就快支持唔住啦...明天還要見姑娘輔導架...我的黑眼圈想遮都遮唔住啊...好嚇人...

去到醫院要比左錢先...最驚既事情終於發生..見到親戚...我每次好彩都見唔到..今次好在有老公係度...無咁怕..見到都要硬著頭皮上前打招呼..老公同佢傾計..我就去比錢先可以見醫生...到最後最擔心既問題出現..佢問我地睇內科定外科...(其實我真係唔知點講..咩科都唔係..係精神科@_@..我成日都怕比人知..帶有色眼鏡睇自己..我知道咁樣唔啱..不過又唔知道可以點處理)..老公居然話我都唔係好知..(哈!咁都得..呃鬼咩), 我好緊張就道別完拉左佢走...鬆左一口氣..下次我緊要來..有機會又預到..我下次要勇敢一點要面對...話比佢知我睇甲狀腺 (好多人都唔知咩來)..應該也OK 吧...

我地坐左成個鐘醫生先見我地..今次唔知做咩等咁耐..再見醫生..佢係中年既男人來架..應該有好多年經驗...佢問我食左藥點..我照同佢講頭2個星期會比較辛苦同埋情緒起伏好大..成日都喊...同埋嚴重失眠...不過其他就無咩..佢話比我試新藥因為佢比舊藥少副作用..我都同意既..起碼不會胃痛吧..之前既舊藥會...佢見我老公係度..佢都好詳細解釋..無好似好趕時間咁..又幾好..好有耐性傾左9個字...嘩..真係賺左啊...有家人陪係唔同D...佢話我本身有甲狀腺功能亢進底...就算驗到正常個一刻..但因為甲狀線既內分泌直接影響情緒..其實有可能成日都會波動個指數而我唔知..因為我地唔會時刻CHECK住..所以我的情緒起伏係會大...好似糖尿病咁斷唔到尾..唯有可以做既係吃藥穩定返個水平同埋KEEP返好的生活..放輕鬆..做下運動, 因為會釋放安多芬...令人開心D...減少壓力令佢唔好爆發..會係有幫助..但係佢會係毫無原因地發作..因為我係內分泌影響而唔係周圍環境影響較多..就算身邊無咩壓力亦都可能會唔開心...哎呀...咁真係令人沮喪喎..好似唔可以預防..但唯有盡量令佢唔惡化..好似個計時炸彈咁..又複雜左..點解我個甲狀腺會咁..???真係唔知架...不過算啦..我呢個病都唔算太嚴重..係個人DEPRESS D...又唔洗戒口..好過好多人架啦...我應該要珍惜..同埋好好對待我呢個身體...盡時三餐..早睡早起..已經是盡力地過好生活...之前完全唔會架...

仲有另一樣野..醫生可能見我地後生會CONCERN...佢話千萬唔好因為有呢個病而唔生BB..因為就算吃緊藥..如果情緒穩定自己又Handle到既話..可以照樣計劃生bb...只要即刻停藥...到懷孕完之後先食返藥就ok...當然要好好take care..因為孕婦d 荷爾蒙會亂晒..情緒有機會波動d但又未至於會令個病惡化...醫院會keep check住..見佢咁講我都安心d..即係唔係完全唔可以諗..不過要自我感覺良好先...咁都好d..所以我要乖乖好返...咁就可以有健康既身體生bb...不過我知道呢d野唔急得...

呢期好多朋友都生b...人地老公就陪產檢..我老公就陪我覆診睇病..真陰公...我地6月做完懷孕前檢查..一切正常無問題..只是我有少少缺鐵性貧血...如果唔係有病..我諗我地都可能差不多做父母..不過呢d野係上天安排既..天意來架..佢係想我好好咁生活...養返好個身體先比我放咁耐假抖抖...辛苦左咁多年..好少時間可以靜靜的聆聽自己聲音..就乖一點休息下啦...慢慢來...

今日老豆打比我傾下計..一直我都無話佢聽我咩事..因為我唔知點開口...突然鼓起勇氣講左..舒服晒..佢話都係細個比左個唔好既童年我..積積埋埋..我知道每次我話病..佢都會擔心同心痛我..我知道佢會內疚..因為佢令到個家散左..媽咪變到好癲...我既3姊弟會有一定陰影..家姐同細佬選擇左正面面對..發奮圖強..所以有成就..而我就用左忍既方法..收埋以為自己頂得順..保守好多秘密..要盡量唔影響大家..但結果就影響左自己...其實我無嬲..無埋怨..只係覺得我地仲生存..上天比機會我地努力讀書過返正常生活..雖然童年有陰影亦都唔太開心..但任何人都唔可以改變童年既結果..但由呢一秒開始..我可以掌握住自己往後既結局..寫返個好結局既人生..咁唔係仲好咩..我應該係咁諗既..我地已經幸福過好多人..有父母..雖然分開但我地都可以見住...有家姐有弟弟有老公鍚...就已經足夠啦..以前既野都唔諗啦...自己寫返自己幸福既故事。

arrow
arrow
    文章標籤
    甲狀腺機能亢進
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()