close

  昨天整日跟老公帶單車團, 暴曬了一整天...太陽伯伯很猛烈.我又堅持不帶帽子..因為不喜歡帽子造型, 總覺得自己帶帽很奇怪, 頭又大...

但為了面上的斑點著想,下次還是帶一下吧....今天睡了很多才肯起床呢...因為一整天運動實在太累啦...不過一星期一次定期運動,我身體好似強壯點, 宜家都有去做GYM, 一星期一次...之前久沒運動, 做完GYM返來第二天會叫救命架....可能宜家做得多左..又唔會...真的是一大突破哦...要keep住....

還有就是...宜家一個月都會睇一次中醫, 透過姐姐, 排了2年半,終於有得睇港大中醫院的蘇醫師, 因為家姐睇得好好~所以我不惜山長水遠去到半山去睇, 睇親就要食連續14日藥, 我最怕苦, 連苦瓜都唔食既我....要連續飲, 真係救命...不過為左身體好d...我都頂得住既...

LINEcamera_share_2015-06-29-16-03-44

睇左3個月.....體質好像好了點, 醫師都說有改善哦~~但我的睡眠還不好哦...失眠真的慘, 皮膚會粗糙哦...

20150629_153800前幾天洗了新的床單被套....今日勁好風, 正~~吹下先放入櫃就唔會有味啦~~~因為好難得我全日在家會開窗...吹下風都不錯吧~~~其實都好喜歡宜家既家...雖然係租..不過都好滿足....自己一個在家的時間好enjoy, 想食咩就食咩...做咩就做咩..

仲有2天就去旅行啦,好期待哦...仲未plan完行程...老公又勁忙..我想替他分擔...所以旅行的事我來...他乖乖的做司機就可以喔...我為你做的只有這些...要你不用擔心行程去輕鬆一下...其實都知道佢好辛苦..又要上班,又要應付我..咩都頂晒唔比我擔心..又要攪導賞團...真的是夠忙...所以我平時都唔要求...希望減輕下佢負擔..照顧到自己既需要...免不了會發他脾氣哦....真的要收斂一下呢...

LINEcamera_share_2015-06-29-15-50-35

自從係淘寶買左套功夫茶茶具, 就有時都會用佢來沖下功夫茶, 因為我享受個過程, 可以慢慢地沖....品茶其實係要慢...唔係是但沖..除左著重菜香, 還有享受是很重要的哦~~~我自中學開始飲茶包就鐘意飲茶, 越飲越專業, 宜家變左飲茶葉~~至受普洱, 因為我個胃才可以負荷呢d比較溫和既老人茶~~飲茶無糖又唔肥, 仲可以消脂...幾多好處啊....我d習慣都好鬼另類...好在身邊人都跟我一齊飲....

夏天太熱飲得太多汽水好肥又多糖. 勁唔健康...所以偶然飲杯清茶的確係想心樂事~

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()