close
終於去完台灣回來啦,今次其實都好好玩,有山有水有海有靚民宿,遲d同大家分享下,有排寫啊!抖左幾日個精神都未回復,唔知係去旅行太累還是病情唔穩定,每日個人都好沮喪,又靜唔到,個心好緊張,又心跳又手震,出街見到人好驚,返到屋企最舒服。可能自己無按指示食藥,又錯晒d份量,今日見完姑娘,好像藥力已沒用,還rebound了,比之前更嚴重,控制自己唔到,所以呢段時間都盡量比自己慢落嚟休息下。
從未試過會好似小朋友咁坐唔定。1分鐘都唔得,不斷地做野,係街見到熟人(除非是家人及好朋友),好似見鬼咁,嚇到傻!
"人生無希望"呢個念頭成日都出現,還有會偏頭痛呢!宜家斷絕社交,除左令我安心的地方外,我盡量會留在家中比較自在,就連出門見到保安要打招呼呢個舉動都好吃力,在m記食個tea也發抖~天呀!怎會那麼嚴重~~看來我還是要睇睇醫生,政府呢個醫生實在太無醫德啦!浪費了一年時間。
我宜家盡量要將病情穩定下來~~才可以做到自己想做的事,才不會令身邊人擔心~~

從前每次high tea也很開心的,現在也沒什麼感覺,只為肚子。我要找回我的快樂
arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()