close

img1441294770071

餐廳: what the food cafe

地址: 粉嶺業豐街13號多利工業大廈1樓F室

今年9月3日多左日假~~原來係一次性架咋~~不過多日假都好~老公可以帶我去玩啊~~其實都無咩planning...不過有幾樣野做~~聽家姐講個套近期好hit disney系列<玩轉腦朋友>都幾好睇~唔係比小朋友..係大人都啱~我本身以為係卡通~跟住又想出上海街既烘焙店買整月餅既野同埋把日本麵包刀~~見到langham place 間cinema city有折咁抵, 我地就首先係粉嶺搵左間新cafe 試下~食完先慢慢出去開始我地holiday既hea遊啦~

呢間cafe之前想去架啦~不過一直無機會~今日終於可以試下~地址真的不好找~~係聯和墟既工業大廈1樓, 一個牌都無啊~~我地都係泊低架車買左保安係咪有間餐廳先confirm入錶去試下~

上到去,真的是一間好舊既工廈內面, 我地到達時已經係2:00, 門口仲有10個人等緊, 心諗咁都要等位~好在一入去, 叫2位入, 我地就入到啦~一坐低, 係要搭枱既..都唔緊要既, 不過無人執野同抹枱~同埋d staff好忙咁, 佢係無menu 既, 見到牆上有6個lunch set, 本身叫佢個招牌ribs 但無晒~最後唯有叫左個西冷扒同菠蘿burger, 包餐湯同熱檸水同奶茶~如果要飲特別凍飲或者咖啡就要加$10~我見到旁邊枱係咁碎碎念話等左個幾鐘想走咁款~我心諗~唔係化~我地趕時間呢~

結果等左成大半小時先送來一碗用砵仔裝既羅宋湯, 都幾足料有菜有肉唔酸~連我唔飲紅湯既我都飲晒~之前再多3個字佢同我講我個西冷跟飯無飯住..佢煮緊..因為趕時間, 所以我轉左薯菜~再過多10mins左右, 我地2個main course都來...但仲有一碗湯未到...老公索性出去自己拎~~人手真係不足~自己來仲快~我個西冷$78~真係唔差, 5成都幾淋~無跟位~薯菜係炸薯條同洋蔥~好味~~

但老公個個芝士菠蘿漢堡就唔ok, 佢話d執扒好多跟位~唔似牛~唔夾唔太好味~~

我本來叫左個越南滴滴咖啡~不過佢一來就係成杯咖啡~無左個滴滴壺喎~明明見隔離個個人係有架~佢居然話熱係無架~~佢真係當我傻的嗎?凍既先無啊~不過算, 我覺得佢係洗唔切野~

見到係幾好飲就算~見到遲過我地入來個d人得返2個set 揀都走左~~

埋單$152左右~~都ok 既~不過唔係可以好舒服坐係度既cafe 囉~~可能閒日會少d人掛~假日好cracy, 如果無心理準備等就唔好考慮啦~~希望佢會之後做好d~咁先多d 生意埋~~


img1441294652759

之後出左油麻地上海街買友人強烈推介既陳枝記麵包刀~~因為宜家切包好難切,整得太軟~一入到去就見到把刀放左係櫃到~~一問老細就拎左呢把日本製既"高級料理包丁"比我地~佢話呢把正野~好鋒利切麵包一流~要小心唔好切到d碗碟~盛惠$108~

跟住又去離不遠既二惠德烘焙店買整月餅既材料~一上到去真係超多人...好似年宵咁~~我收獲都豐富~買左個8吋蛋糕模~一d乾花, 蛋糕紙盒, 袋同埋一pack 冰皮月餅diy set同2個花花月餅模~~

今次試下自家製月餅比家人同朋友先~~可以省錢之餘又有心思~遲d整完先分享~


 

  

之後去左朗豪坊睇戲~我地即場買飛好在都買到~~套戲都幾得意~攪笑位有好多~可能配音都係我地熟悉既人...所以份外親切~套戲大概用小朋友既角度, 來睇下究竟我地平時既情緒係由咩組成~有開心, 憂愁, 忿怒等等~~各種都需要~~都後尾睇到都有d感動, 姐姐果然無介紹錯啊~之後就去搵野食~見到有間沖繩野~~好似新既未試過~~門口仲買左部booth係度比人自拍~~我地唔洗等位~位置都舒服~播住有沖繩特色既歌~枱上係關於日本既報導~~餐牌也很有fu 哦~~唔知係咪日本人開呢?我地之前去過沖繩都無咩食個地道野~~2個人叫左個招牌炸麵包~

要$20一個~~好貴哦~不過都幾大個~~2個人share都ok,我叫左年糕紫薯饀的~~

img1441294556414

另外我叫左個招牌芝士菠蘿雞定食, 有湯有雜菌炊飯同湯~仲有2條炸魚柳~一個人吃不完哦~都幾豐富~$85左右~~佢d炸物係做得幾好架~~老公叫左個炸魚墨魚飯...也不錯~

但選擇不多~~飯就只有炊飯, 係用湯煮比教濕的我地吃唔慣~欣賞佢杯凍咖啡黑糖沙冰~~好濃既咖啡香味~~老公杯抹茶豆乳都好滑~呢餐大約$200~

算ok 啦~~今日2餐都試新野~~都幾開心既~~簡單又有一天~~我諗我會好的~~

20150902_183618  

今個月已經係我第5次睇蘇醫師啦~~身體有好轉~~佢今次終於轉藥啦~~加入太子參甜甜的~~唔洗用糖送都入到口啊~~~實在太好啦!~~呢14日要加油啊~

又係飲藥調理既好時機~

arrow
arrow
    文章標籤
    沖繩料理 陳枝記 麵包刀
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()