close

之前寫過KEY COFFEE既便利沖咖啡~總覺得佢仍然唔係我搵個種咖啡~唔夠香濃~~~上網做過搜集~見到好多人都話UCC既BLUE MOUNTAIN藍山咖啡真係好掂~~結果我行開街搵過好多超市都見唔到有呢隻, 終於係CITYSUPER, 佢有專門既咖啡Corner, 有晒咁多種咖啡~比我搵到有呢隻樽裝即溶咖啡粉~要$120 , 50g, 比起我買ucc既炭燒咖啡貴一倍有多但份量少一倍~~但又唔知好唔好飲~唔敢輕易帶一樽回家~~終於係旁邊見到個5包裝$58左右~~係用濾紙個隻方便裝, 雖然都要$14左右一杯~不過買來試下都好啊~

用key coffee一樣都係獨立包裝, 外表真係好高貴啊~~

後面有寫沖泡方法, 雖然只有日文字~但我勉強都明既~~

開封啦~~佢同key唔同包裝, 佢個布袋係密封左既, 我地先打開中間, 再左右push底個濾袋裝係咖啡杯到~因為我的杯子太大, 只能放在邊邊位哦~但一樣可以沖到既

其實呢d同自己買濾紙沖應該一樣~可能會再平d tim 啊~~~飲晒再研究下~

沖泡方法可以參考ucc 既網頁, 佢寫得好詳細架~

http://www.ucc-coffee.com.tw/step101.html

  1. 先預備約160cc左右90度的熱水,先用少許熱水約20cc浸潤咖啡粉約20秒, 此“浸潤”動作可使咖啡粉中所含氣體釋出,更易與熱開水溶合,得以引出咖啡的香醇成分。
  2. “浸潤”之後,從中心以畫「の」的字樣,咖啡粉表面與熱水注入角度呈「90度」的方式注入熱開水 。也不要將所有熱開水一次注入,而是配合咖啡液的流出量 ,注入同量熱開水 ,如此才能將全部咖啡粉的香味呈現出來 。先將80cc熱水輕輕注入, 當水約減少至3份之1左右就再注入40cc熱水, 最後邊調整流量, 邊注入最後20cc水即成; 跟據自己口味加入奶及咖啡糖調味~

**呢款藍山咖啡雖然貴, 但貴得有道理~在家沖的也能夠無酸味又唔太苦, 好易入口, 無雜質~~同係出面飲既有得比啊~~~極力推介~~就好似我呢d足不出戶的人來說呢個發現令我唔洗再記掛住出面d即磨咖啡~~當然, 始終新解磨的咖啡係好飲d~不過呢個係外出的第2個選擇, 我覺得用手沖濾紙的方式比起買即溶咖啡粉好飲~~~~大家也來試試哦~


arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()