close

今日就破例放張婚紗照啦~~哈哈~~話咁快結左婚2年~~時間過得很快~~~我地一轉眼就拍左14年拖~~哈哈~~昨晚才問老公~~你見左我十幾年都不悶嗎~~對我來說每一天跟他過得很期待~~可能我地大家都有保留住各自的私人空間比大家~所以結唔結婚都好似拍拖咁~~只是我變左個小"師奶", 代奶奶照顧他的日常生活~~我好感激他這年也對我不離不棄~無條件支持我~~只要我話想去邊~它都帶我去~我話想做咩佢都盡辦法去完成~~我能夠遇到佢~~真係比我人生中最珍貴的寶藏~~我一定會好好珍惜~~辛苦你擔起頭家~~辛苦你照顧我~~希望我地下年會做到想做既野~~生活會更好更美滿~你快樂我就快樂啦~~我會快D好返架啦~

今晚去左TST一間任食生蠔自助餐Semi-DInner buffet慶祝~~前一個月我已經搵定架啦~~見價錢平平地$258一位+1% service charge~本身訂左indoor 架~想要靜靜地~今日個staff打來confirm booking~話indoor 會比較嘈因為有2班人book左開party~建議我地可以outdoor個位會靜d~~我地上到去見到outdoor都ok 有風扇唔算太熱所以就坐出面~~

佢有冷盤, 甜品, 生果同湯可以任拎~主打的生蠔都可以任食~refill得好快~唔洗點等我地都食到成打~~可以值回票價啊~~staff serve得好好~~環境不錯~~main course同starter都係任食~~細細份~每樣都好好味~~以呢個價錢食到呢個質素的食物真的不錯哦~~飲品都係任飲架~~有咖啡, 茶, 汽水~~~最後我叫左杯咖啡~~係即磨咖啡~~正~

2周年快樂~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()