close

中秋節快樂啊~~~今年我也來應節~拿自家製的月餅來過節~還有傳統的玉兔燈籠~~吃一口月餅再喝一口茶~~多享受哦~

今年的中秋節很好啊~係星期日~~即係話一般打工仔就可以放六日一三天~~多好~~返多2天又放1天~~9-10真係多假啊~已經係第二年沒有上班過中秋~心情很矛盾~如果有上班~一定無得放全日過節~~過節最多放早d 6點~~可能都唔得tim~~宜家就可以有好充裕的時間同老公去下賞月~心情是輕鬆的~今年做左接近60個月餅~~第一次評價還不賴哦~~下次要做好d準備好d~希望收到的人都會開心啦~無論你們鐘唔鐘意食~有你地的謝謝對我已經係好鼓勵~~因為我真係鼓起好大勇氣去克服我送人的事情~~因為太多擔憂~~好擔心別人不喜歡~自己做得不好吃~


今天第一天放假~大家也睡到超晚~~老公呢排都不夠睡眠~所以他能睡就讓他睡吧~所以起來都下午啦~~我煮了個豐富的all day breakfast給呢個假期展開聚幕~~我們今次沒有planning~~吃完個豐富brunch~大家在家看下電視~~諗諗下不如去睇個套<來自星星的pk>~~~因為上的戲院不多~所以我地去到東涌先有場次睇~~6點左右先出門~~去到剛好買到飛~~~仲可以食個快飯tim~~~

套戲成2個半小時左右~幾好睇~無悶場~道理很簡單易明~~建議可以一看~~~印度的電影越來越好看啦~~

看完電影也10點多~~我地想去下附近沙灘賞月~~因為我地未試過自己2人去過中秋節架~通常兩邊都有節目~~因為今年適逢係假期才可以2口子行下~~今次去左汀九村的附近沙灘~~買了深井發記糖水~~帶備月餅同熱茶~沙灘蓆~~~估不到呢個沙灘沒有哦~~對住青馬大橋~~吃住月餅睇月亮~真係好正~~可以大字型o訓係沙灘~~聽住海浪聲~~~真係訓著~~今晚真係好開心啊~~未試過係沙灘吃月餅嘆茶啊~簡單就是快樂~~~~

                                                                                                                         今晚的景色特別美~謝謝老公帶我去這麼好的地方~~

明天正日回家吃飯做節哦~~~一家人齊齊整整坐埋一齊已經好開心啦~~




arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()