close

20151010_141337.jpg

好耐無寫文啦~~前陣子精神不好又忙著學整蛋糕~買回來的LC grill pan 已經個多月現在才有時間分享一下~~其實係我未開始買lc 煲之前~~成日上網見到人地煎個d 格格牛扒好吸引~~~所以成日都好想敗個grill pan~~要無柄個隻因為可以一物兩用~~入焗爐又可以拎出來玩韓燒~~所以一直都留意緊邊到有得買平d~~爬文研究~原來LC GRILL PAN都有好多唔同款~如果係HK 官網就只有無柄的rectangular grill 32cm ($1988)得紅色同橙色 (http://www.lecreuset.com.hk/castiron/grills/rectan...) , 我又怕太大~~

之前開倉搵左好耐都搵唔到~(可能我去已經係尾場...)之後突然一日上網見到呢隻round grill~~仲要有sugar pink~$1988 原價~~因為我之前仲差老公隻飯碗未買 (開倉得粉紅色@_@)~~見到through online shop買有discount (我個陣係10月買, 宜家好似discount轉左~以件數計)~~好似over $1500 就有30% off~~咁如果7折都幾抵~~我買2樣野咁啱就拎到個discount~~用代購的價錢買到grill pan 仲加左隻新色 cool mint的飯碗~同埋滿$1000就可以送3隻LC MINI 磁石~~不過最唔好就係要比$150 shipping fee~~由落order到收貨都等左足足一星期~~佢地係用宅急便送上門架~~係我order左既3日後一個lc cs 個邊打來同我約送貨時間~~之後係當日前一小時會係送貨個邊聯絡我睇下我係唔係家先送~~等左好耐, 當日仲要早左一日打比我, 原來佢攪錯左~~不過好在我係附近~立即飛返家等啊~其實包裝好hea~一個紙袋裝住咋~~呢個老公話係生日禮物?! (有排都未到喎)

如果係官網online ship -->cast iron個度係搵唔到呢隻款, 要去左下角-90th anniversary 先見到--(http://www.lecreuset.com.hk/90th-anniversary/26cm-..., 今個月要買2件以上先有30% discount~~我都唔知邊樣抵d~~我見之前上網有代購要$1500不包郵~~咁緊係官網穩陣~~掙扎左好耐先入手~~除左個真空煲之外~最貴係呢樣啦~~今次真係用cash買架~~所以就可以揀自己like 既pink~~太幸福啦~~我一定會勁煎靚牛扒比老公食~~~哈哈~~我呢個round grill 26cm, 唔大唔細, 放2塊扒剛好~都唔算太重既 (比起個煲)

20151011_002520.jpg

呢個係sugar pink 既顏色~背面寫住made in france~~照我估呢隻色係韓國出既~lc 連粉紅色都分好多種, 真複雜

開光之前要養鍋, 要用油掃勻個pan, 放2日~之後用熱水沖先就可以啦~~千萬唔可以用洗潔晶洗架~會抹走佢d塗層會好黏底架~~如果養左鑊會光身d, 同埋無咁易黏底~耐用d~佢官網有詳細說明~

咁貴買個pan, 一定要好好咁愛鍚佢~所以我每次用完都用油抹返養鑊~剛開始會比較黏底~之後就會越來越好呢~~同埋佢又唔佔空間, 就同我d 針版排排企就得啦~~遲d再分享下我既烹調食譜~~宜家仲未見得人, 係要d 技巧去用架~

20151010_141517.jpg

同埋加影cool mint rice bowl, 原價真係好貴~~有discount先買咋~~yeah~~~可以一人一個靚飯碗, 食飯都開心d~~

分享完畢~~

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()