close

哎呀~~回看自己已經差不多兩個月無寫blog了~~其實真的有很多事可以分享~~因為太忙~~或是沒有心機~~所以沒有動力去經營, 但其實內心是很想去分享架~~2016年已經過了差不多一個月...

新一年好想有個新開始~~其實自己的病情可以說是stable了~~但是又因為種種原因想自己關起來~~就是想整個人完全好返才見下人...實在不能很裝作若無其事地站在人前~~我希望新一年, 我會很努力很努力地做返個有希望~有動力既人...過去年幾一直在醫病,見輔導~~自己就做緊一個病人的角色~一直很聽話食藥~~見姑娘~~每日都要自己出去行下~~但總是個人無咩目標~~是是但但又一天~~雖然宜家有出去學下cake...不過總係學完都無心機再整返~~日日復一日~~就算係天晴~~都總覺得係灰灰的~~

所以, 我今年希望慢慢令自己有多d task去做~~令自己享受好生活~~養好身體~~再慢慢步出來面對社會~~

我知道係自己先可以幫到自己~~有d 野自己先會諗通~~身邊人成日都叫我唔好亂諗, 我知道好多人都好關心我...我只要你們給我時間靜靜的思考下已經足夠~~

過去咁多日子~~先可以知道做一個正常的健康快樂人係點架~~每日會o訓足, 準時食三餐, 有時間睇電視~~之前一路返工忙到暈~迫自己去接受呢d 非人的生活, 當自己係神人,,,原來係唔work, 壓抑太多亥~~根本係度節磨緊自己~~剩係識得關心人, 永沒say no...結果成日為他人做嫁衣,...到頭來那人唔會多謝你之餘~~仲忘記自己tim...我就是這麼笨才令自己受傷~~結果就出了個病...經過咁多, 我會識得取捨~~去愛鍚同樣珍惜我的人~~世間既眼光好難逐一配合~~無人會完美, 只依賴從別人身上得到的快樂係唔會持久~~我要尋回自己的快樂~~

我要加油~~~2016~~~happy new year~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()