close

DSCF1107.JPG

仲有2天就到農曆新年~呢2個星期我都忙住係廚房研究各式賀年糕點~~之前過年因為工作關係~~通常都係去東海堂.美心個D 買定D糕卷送人或自己食~但其實又唔特別好味~可能因為唔係新鮮~為左食得健康D~開心D~今年就試下第一次自己整~~上網搵左好多食譜, 都試左好多次~~最後好在都成功~~多得各位BLOGGER既食譜同埋我自己不斷去體驗同嘗試~~希望收到我既糕的朋友們都食得開心~~步步"糕" 昇啦~~

好啦~~我今次唔係咩食譜分享~~只係做左好多次就有D 心得比大家參考下~~睇下呢2日有無機會都可以整D 無添加健康的糕點比親朋好友食~~

今次我試左3種唔同既糕~~有我自己都好喜歡食既" 五香芋頭糕" , "紅豆年糕" & "黑糖椰汁年糕

以上三樣其實最難整係年糕~~因為真係好難攪拌~~芋頭糕無想像中咁難~~不過係多材料去切~~

五香芋頭糕~~我參考左鬼嫁老師既食譜~~不過真係既~用唔同粉會吸水程序唔同~~我加多左少少水~~~因為太稠好難攪~

詳情大家可以去鬼嫁老師個BLOG有詳細做法-->http://oniyomeryori.blogspot.hk/2013/02/blog-post_9.html

材料:(2個圓形8吋膠盒, 如做一盒可將份量減半)
 
芋頭      1隻
粘米粉   180g
澄麵       1湯匙
水           800g (包含浸菇水、浸瑤柱水和蝦米水,可視乎粉的狀況加多少少水)
臘腸        3條
瑤柱        3粒 (浸軟) <不放也可>
蝦米        30g (浸軟)<如用小蝦米便不用切>
油           2湯匙
 
(原食譜有放冬菇但我沒有放, 因為會不耐放)

DSCF1101.JPG

材料準備好啦~~今次去菜檔既芋頭好靚又夠粉~~將佢去皮, 切丁約1CM備用

蝦米要預先浸20分鐘, 蝦米水預留備用

臘腸切粒~因為我怕肥, 用滾水略浸

干貝就前一晚浸軟, 水留低備用

調味料準備:

五香粉  1湯匙
雞粉     2 茶匙
鹽        1茶匙
糖        1茶匙
胡椒     1/4 茶匙
 
1. 下一湯匙油爆香半份干貝, 蝦米及全份臘腸

DSCF1102.JPG

2. 撈起炒好的配料, 原鑊落芋頭及調味料炒香約5分鐘

DSCF1103.JPG

3. 準備400ML 熱水倒入, 水滾後轉細火加蓋焗7-8分鐘 (因為我家爐火比較大, 所以焗7分鐘只剩下少許水份就可以啦)

DSCF1104.JPG

之後的步驟忘記拍照...太趕急啦~~哈哈~~

準備400ML 水(包括浸干貝同蝦米的水) 加入沾米粉同澄麵拌勻再倒入鑊中快手炒勻, 此時會變得很似漿糊似的,但芋頭亦保持少許原整粒粒~ 拌勻就熄火, 再倒入已預先抹好菜油的耐熱膠盒內, 撫平表面, 將餘下的干貝同蝦米放上面, 看起來更豐富~~

最後, 水滾落蒸, 中大火 (我是全大火) 蒸大將1.5-2小時即成, 因為不同爐具火力不同, 而且用明火蒸的話要20分鐘加一次水以免燒乾水~~最後用牙籤插入中間點沒有粉漿黏住就可以啦~~(如果有透明的物體黏著就沒關係), 

蒸好後放涼就可以放雪櫃, 一星期內要吃完哦~~

 

DSCF1045.JPG

自家製, 足料又安心~~我也整了一底作我們的早餐~~老公也大讚美味啊~~

20160206_172436.jpg

整了幾底給家人同朋友~~再貼埋kitty 賀年貼紙有點氣氛呢~~

 

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()