close

今次分享下我之前用過既造型產品...因為我留住中長微曲既頭髮...自己不嬲都無咩造型架啦..只是放頭髮落來KEEP住有微曲.個頭又唔好太乾旱就OK..試過好多唔同產品..上次又係LUCIDO-L寄左來比我試..

LUCIDO-L豐盈曲髮乳液 HKD$59-

產品介紹: (FROM 官網)

 

○ 低分子「浸透型透明質酸」滲入頭髮底層,補充水分。

 

○ 高分子「皮膜型透明質酸」於頭髮表面形成保護膜,令頭髮觸感柔軟順滑。

 

○ 蘊含+CMC專業護髮成分,修護頭髮原有的水分儲藏機能。

 

 

用後感

質地:白色乳液狀, 不算很稠

油膩感: 不油膩, 算清爽

香味: 只有少少花香味..不太濃

滋潤: 很滋潤, 搽上後頭髮會很順滑, 不像一般造型產品會令頭髮很硬

造型: 如果說造型它不會令到你的頭髮很定型..只是會令你微曲的頭髮比較有彈性

用量: 用量也不會太多,我中長髮按2下份量已經足夠了..只在髮尾搽, 不過由於容易較少, 我用了一個月便用完了

這是一枝我用過最滋潤的曲髮造型產品,還是會考慮再回購哦....

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()