close

LUCIDO-L曲線復現噴霧 (曲髮造型專用) $HKD 69-

呢個產品我好耐之前已經試過...到宜家先可以有時間分享..初初一出見佢電視買廣告...真係好吸引...因為我成日電完髮D頭髮真係極速變直..如果真係有樣野可以回復緊係一流...我見到就即刻去萬寧買左來試下...先睇下官網產品介紹

○速效滲透,曲線立即復現,同時令頭髮漂亮有光澤,短時間就可以做出理想髮型,省時方便。

○ 給頭髮補充水分,滋潤頭髮、減少乾燥,清爽不黏膩。

○ 抗熱配方保護頭髮免受熱力傷害 (例如風筒熱力)。

○ 具定型效果,曲髮持久捲曲,造型鬆軟不硬繃。

用後感

  • 滋潤度-噴上髮絲好像一般修護水也挺滋潤的
  • 用量-中長髮的要噴大概3-4下才均勻於整個頭
  • 造型-可能是我的頭髮也太幼吧..它不能把我的曲髮回復...
  • 香味-也是陣陣花香..不刺鼻

 

可能我的髮質真的是太塌了..這個真的不能讓我的曲髮回來哦...所以我當是護髮水用就不錯吧...暫時不會考慮再回購哦...

 

 

 

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()