close

LUCIDO-L清爽造型乳液 (柔軟曲髮) $HKD39.9

這支造型乳液係我用左咁多唔同Wax裡, 回購得最多既一次...有以下原因...

官網介紹 https://www.lucido-l.hk/product/other04.html

  1. 價錢平,好似40左右就已經買到, 如果我曲髮來講其實唔洗要追求好定型既效果, 所以唔洗買大牌
  2. 質地乳狀, 髮絲易吸收, 不會有定型水鐵絲的感覺, 看起來自然唔造作
  3. 用量省, 我中長頭髮..左右用一下份量已經足夠
  4. 滋潤: 它比起我之前介紹綠色個支無咁潤, 但造形產品來說已經很潤
  5. 造型, 不要期望它令你的曲髮好捲..會有基本定形..自然的鬆鬆的..比起我之前講綠色個支更好..所以我揀左呢隻, 相信配合風筒使用更好

我差不多用完啦...一瓶可以用4個月...因為我不是日日用的...哈哈..但出街只用這個已經足夠了...曲髮會更明顯..

通常每朝我會先比頭髮噴濕再用...感覺上係比較維持曲度...之前每天上班也會用到...5分鐘就攪掂造型出門喔~

arrow
arrow

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()