close

今日又係星期一....一個寧靜既一天....過去一星期都係心情起伏不定..還沒好好地控制自己的情緒..我諗應該會把老公嚇壞了...

我的心情不好..身體就會不舒服...晚上就會失眠..有時居然會為左諗聖誕去邊, 煮咩食. 明天晚飯而困擾到徹夜未眠..早上起來當然會頭痛吧..就是GAD既特徵,看來我內心的GAD 魔鬼還未走..比之前更惡..而化身天使幫助我的力量也聽不見呢..為了將天使聲音更強..我要睇多D情緒管理的書..比自己放鬆.唔好迫自己..有時就隨心啦..太過驚都會有反效果..自己有時諗連累家人..無用..既時候就會催淚啦...真係好唔想自己咁軼弱..我好想自己可以面對所有野都平靜唔好諗太多..身體係自己既..任何人都唔會明白你係幾需要去休息既...因為我地既傷係內心唔係肉眼可以睇好..我要知道身邊有好多人支持我..為我打氣...我其實有好強大既support..無咩要驚架..我亦都唔好因為咁無左生命既意義..要健康生存係呢個世界上真係唔容易..我從前係熱愛生命..就算有錯折都係一樣啦..要努力地過日子..我唔知我要幾耐先可以好返..不過我相信只要我有決心就不遠爾..唔好再勉強自己去面對太多...好多野簡單d..世界應該本是如此。我的內心每天也是天使與魔鬼的掙扎..如果天使贏了..當日會開心d...相反,心情會很差..食咩都無味....輔導姑娘說想法影響行為, 心情同埋身體...所以有正面的想法才可以會有好心情好身體...真加油啊...我呢個月除了要努力學車之外...我要努力投入返生活..要慢慢離開屋企呢個COMFORT ZONE..多D出去見下好朋友...暫時會見D懂我同埋好熟既姊妹先..因為我好怕多人埸合..Handle唔到..之後再慢慢join返....我要努力..我都相信自己可以的...如果無家人及一班好姊妹支持..我想我支持不到現在..希望沒有給他們麻煩吧....

成日都被魔鬼同我講我好鬼無用(其實魔鬼代表負面情緒), 又唔做野,搵唔到錢, 幫唔到手,無貢獻, 好樣衰, 一事無成..呢d說話成日都係我內心拎來鬧自己...

但其實沒人覺得係咁..我只係病左要休息下..停一停再出發..也沒有什麼吧..總之自己攪得掂就可以啦..這是天使的鼓勵....

我要正能量!!!

好啦...講返星期六..老公知我唔開心帶我去打邊邊..其實好貴啊.....打完都有d唔好意思...每次我話要打..老公都好就我..因為我覺得打邊爐可以坐耐d..炲下炲下咁好好玩..又有免費糖水,雪糕同野飲任飲...爽啊...開心返晒...開心就係咁簡單...開心打邊邊, 唔開心又打邊邊...最喜歡星期六日有老公陪伴..唔洗煮飯..我好懶啊..本時有煮嗎....

img1417882037416

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()