close

20150827_131002  

今日成日都無野做....老公外出晚飯..不用預備晚餐, 我的工作又少了~~可以專心打自己想打返既日誌~最近都好喜歡打blog, 可能可以透過呢個無人識我既平台就可以暢所欲言吧~昨晚唔係訓得幾好~所以今日又好晚先起到身~~每朝起身第一件事唔係洗臉~係去客廳既窗台睇下我既小花圃~睇下盆栽要唔要淋水~上星期去左花墟買左盆羅勒~奶奶幫我將佢一盆變兩盆~仲有之前買既鼠尾草~同埋我研究緊種唔種到既蔥~因為成日都要問菜檔拎好煩..係都市閒情學自己種~唔知得唔得~自給自足~呢個都係比我打發下時間既一樣野啦~~之前玩插花..不過因為夏天太快死...唔忍心..所以就買D盆栽試下..抵D 嗎~D 羅勒聽聞係驅蚊架...種左之後屋企真係少左啊~~$15蚊盆抵啦~~大家也可以試試哦~雖然窗台係好阻地方又唔實用~但將佢變做洋台咁又會有另外一個用處~也不錯吧~

最近睇緊家姐借我個本"有多想要,就有多幸福"BY 貴婦奈奈..我相信台灣的女生不陌生..她是著名的BLOGGER, 我本人就沒有看過她的BLOG, 初初看她的書頭幾節是講父母的, 很有共嗚, 真的挻感動的~謝謝你的分享啊~~~我看得很慢~~還有1/3才看完~~今天看到一句很好的(借分享一下):

『當一個人越沒能力,越沒自信,就越在意別人的看法,越在意別人看法就越容易遭到反對,並和這情緒過不去。』

很中我的想法, 我就是這樣的人~

『我們可以同理爸媽的擔心,用誠意和實力來說服他們,然後交給時間,用良心過每一天,有一天他們一定會懂。不懂,你也不會有什麼損失,因為你有的是實力』

用良心過每天, 總會懂的~~我就是在等待, 是沒什麼大不了~~很鼓勵的句子~~

我就是要好好聆聽自己的感受....自己都信不過自己, 為何別人要信你~對自己不好~怎樣都別人好呢?

我相信時間過了這麼久....真正的要等自己身心都有時間休息...將來才可以走得更遠...一生有幾多日子很可以咁樣~我好應該要享受...不要再怪責自己沒貢獻..何況身邊的人也沒怪你..

對的~~~要好好想通..好好的對待自己...好好的過每一天...

知道這段期間, 生了很多氣...脾氣也不好~~辛苦了老公同家人們包容及愛護, 我要好好的~不用擔心哦~

arrow
arrow
    文章標籤
    心情日記
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()