close

今日好早起身~~之前一直都可以o訓到好晏~~但昨晚整左麵包~預設係今朝收包~~所以有目標起到身~~因為老公也要吃早餐~唯有這樣我才可以"早"起來~~~可以有多d時間做多d野~

雖然真係好累~~~ 既然起了身就Cheer up下自己~~食自己整既麵包~飲杯靚咖啡~~就是這麼簡單~~過一些滿足同寧靜的生活~~其實可以靜靜坐係度吃早餐, 睇電視~對於好多人來說已經唔簡單~~既然身邊的人那麼照顧我~~我還是要努力地把自己待好~~等病快點好~~那麼他便可以鬆口氣~~我知道好多野~~都係個情緒控制到個身體~~你個心唔舒服~~身體就跟住唔舒服~~

每天準時吃三餐, 早睡早起看似簡單~~但現今做到的又有幾多人~~我要努力的~~

宜家可以比較多時間~~從身邊的小事睇到好多~就好似我整麵包或者甜品~~第一次通常都唔成功, 但我意識到只要很堅持~不斷嘗試~~仲去到第十次的時候總會成功~無咩幾多人做第一次就成功~只要唔放棄~~那管過程是非常辛苦~~有些人會放棄~~便會永遠發掘唔到自己的長處~~如果有些人堅拎~~走到最後總會成功~~人生不會一帆風順~~好多事都係經過不斷磨練而成~~從錯誤中學習~~如果想自己做第一次就成功, 對自己未免太嚴厲~~~我就是顧慮太多~~未試已經覺得無可能~~所以可能好多自己既潛能都發掘唔到~~~未整野食都唔知自己係咁有興趣~~還算不錯呢~~

如果成日都因為有d小事就阻住左自己做其他野~~幾唔抵啊~~~從未試過咁清醒~~如果雙手永遠都拎住好多野~唔放低, 咁你永遠唔會有空間去拎其他野睇~~

學會放下~~~別人的想法你控制唔到~~別人點對你都一樣~~~你點對人又唔代表人地會同等待你~~唔可以要求別人一樣~只要做人問心無愧就可以啦~~那理別人眼光~~我相信只要用心~~別人會知道~~如果不知道~~那人都不藉得你放在心, 為何要把別人覺得無關痛癢的事, 令自己咁上心呢?我要學會放下~~~要用多些時間關心身邊的人...我的時間不多~~不可以浪費時間在這些無聊的事好嗎?

最近我家中的鼠尾草機乎枯萎了~~本來我都諗住放棄~~可能不夠陽光~~但我諗可唔可以救返佢呢~~始終種左4個月~~每天也悉心打理好~~~於是我剪了枯葉~~只剩下健康的莖而已~於是隔天才淋水~~~因為香草好怕濕的環境~~到今天~~它居然生出新的綠葉~~還有花呢~~所以只要唔放棄....生命也可以重燃, 視乎你堅唔堅持~我要努力~


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()