close

試新藥已經3個星期啦~~~唔知係我太心急定點~好似都無左咩效用~我知道我唔應該靠藥物~~聽姑娘講要做多D自己喜歡既事~~放鬆自己~比個BREAK~~

但我總係把自己的時間塞滿~簡單既自理, 做家事也覺得乏力~最近的手震心跳還回來找我呢?我感覺自己的大腦不停在轉動~~很多野想~~但沒有特定~~尤其係要知道會有Gathering的時候就想很多了~~~怕自己的情緒負面感染到身邊的人~~對老公的逗笑也提不起勁~我知道他想我快樂~但我偏偏不可以~~"快樂" ~~好像離我很遠似的~之前我總是會帶給人快樂~~好鍾意逗人笑...宜家連我自己都唔想笑啦~~可以怎麼辦?看過好多書都說我地呢d病係腦的血清素傳遞失衡~~但吃藥真係有用咩~~總覺得自己好似越來越不快樂咁~~我也想提起勁~~

上網搵過資料, 呢隻新藥好處係令我好胃口同好o訓~但自然都會開心架~~點解唔得既~~我都好想每朝一起身會有好積極~人生充滿希望的感覺~~一直都浪費緊老公的錢去睇一個唔知幾時先醫得好既病...去到呢個樽頸位的確會令人卻步~甚至好討厭自己為何咁失敗~點解要宜家放假有得食有得玩都唔開心~~人生無咩幾何可以有long vacation~我知道我身邊人同我一樣辛苦~每次發完脾氣我都好自責~好想諗點解我會咁..呢個唔係真正既我~~~宜家影親咩相都覺得自己好樣衰~~再回復唔到1年前既我...人生有好多無常~我知道無人會知道自己下一步會點, 好應該活在當下~我宜家唯有寄情係下午屬於我自己一個人既時間~想做咩都無人管我, 我可以唔洗睇人臉色, 活係別人的眼光下~做返想食就食, 想做咩就做咩既我...多好啊~因為日日都好晏才起床~呢段時間係好短架~

呢隻藥好勁d 嗜睡情況~呢幾日冷氣機滴水好勁, 老公2晚起身攪~~我都無知覺~~平時我唔會架~

有時會諗究竟我之後可以去做d咩~總之唔好做返之前既野就好~~宜家驚恐到見到之前既同事都已經即刻逃避~~唔知點解咁驚~~~唔可以面對~就算面對普通人已經超出左我的負荷~~總覺得對人好辛苦~~好驚佢問我野~~我知道唔出返來係唔得...但起碼我呢一刻好唔想~~

我成日都好想一個人生活~~咁就無野再要理人感受, 無野要驚~~但偏偏現實唔可以~~

我都唔知幾時我會變成咁, 好漂忽~~但總結真係唔開心多過開心

我諗我試下靜d咁生活~~唔想有太多野攪亂我~~睇多d心靈讀物睇下會唔會好d~~~

i need to take a break~~~我要為自己加油~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻.小玲^O^ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()